Conceptlancering [AXE]

29 10 2008

Het merk Axe vind ik een concept wat goed is gelanceerd door Unilever. Axe heeft een goed concept bedacht. Zij kwamen met de zin: ‘Spray more, Get more’. Het komt dagelijks op de tv. Namelijk een man spuit zich vol met deodorant van Axe en er komen duizenden vrouwen op hem afrennen. Dus ze willen eigenlijk zeggen dat hoe meer je spuit van Axe, hoe aantrekkelijker de vrouwen je vinden. Het zijn vooral de vrouwen die dat de mannen aanspreken in de reclame want het vaak mooie modellen waar van de gemiddelde man denkt dat die on-touchable zijn Die zouden natuurlijk graag willen dat er zoveel vrouwen op hun afkomen, en als ze dat kunnen bereiken door Axe te gebruiken is het helemaal goed. Het is aantrekkelijk voor de mannen, en ik denk dat de mannen er ook stiekem in geloven. Het blijkt ook dat het een goed concept is want iedereen man heeft wel een Axe deo bus in de bad kamer staat zeker wel 7 van de 10 mannen.

 gemaakt door: Pim de Jong


Acties

Information

Plaats een reactie